برق به شهرک جدید صحرا رسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 9 شهريور 1394
بازدید : 378
نویسنده : فــردیـن احـمدی

در آخرین روز از هفته دولت پروژه برق رسانی به شهرک مسکونی جدید صحرا با حضور فرماندار و مسئولین اجرایی شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسید.

 برق رسانی (1)

به گزارش عصر بشاگرد، مهدی صادقی رئیس اداره برق شهرستان بشاگرد گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد و ۶۴۵ میلیون ریال با ۴ پست هوایی و ۸۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۱۰۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۵۰ به بهره برداری رسید.

صادقی اظهار داشت: با افتتاح این طرح بیش از ۱۷۰ خانوار در شهرک جدید صحرا از نعمت برق بهره‌ مند شدند.

فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد نیز گفت: یکی از مشکلات بزرگ شهرستان بشاگرد پراکنده بودن روستاها در این شهرستان است که با تجمع مردم در یک منطقه در قالب شهرک های مسکونی مانند شهرک صحرا خیلی از مشکلات مردم و دولت در این شهرستان حل خواهد شد و در این صورت خدمات رسانی به مردم روستاها بهتر و آسان تر خواهد بود.

دهقانی افزود: شهرک جدید صحرا حاصل تجمع مردم ۶ روستا در یک مکان است.

همچنین در آخرین روز از هفته دولت پروژه های آبرسانی به روستای بابک در بخش مرکزی با اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، عملیات آبخیزداری روستای دستگرد درگاز

در بخش گوهران با اعتبار ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و راه روستایی کوه حیدر و کمدارک در بخش مرکزی شهرستان بشاگرد با حضور فرماندار و مسئولین افتتاح شدند.

 برق رسانی (3)

شهرک مسکونی صحرا بعد از زلزله ۶٫۲ ریشتری در بخش گوهران بشاگرد ساخته شد. این شهرک در فاصله ۳۵ کیلومتری از مرکز شهرستان بشاگرد شهر سردشت قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: بشاگرد نيوز

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: برق به شهرک جدید صحرا رسید،مهدی صادقی رئیس اداره برق شهرستان بشاگرد،فلکناز دهقانی فرماندار شهرستان بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 386
بازدید دیروز : 55
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 386
بازدید کل : 125519
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com